logo

Hieronder staan de meest gestelde vragen.
Staat jou vraag er niet bij?
Stel hem gerust door het sturen van een email of bel met onze gratis helpdesk +31 (0)314682552.


Vraag en Antwoord:

  1. Is PromoTV helemaal gratis?
    Je mag onze probeerversie (5 pagina's) een (1) maand gratis proberen.
    Wil je PromoTV na een (1) maand blijven gebruiken, dan kunt je hier een betaalversie aanvragen.
    Wil je geen gebruik meer maken van onze probeerversie hoef je niets te doen.
    Je probeerversie stopt vanzelf.

  2. Kan en mag ik mijn TV-kanaal op meerdere TV's afspelen?
    Jazeker, dat kan en mag. ( fair use policy )
    Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

  3. Is er een opzegtermijn?
    Voor de betaalversie is er een opzegtermijn van een (1) maand, mits anders overeen gekomen.

  4. Zit er een minimale looptijd aan een betaalversie?
    De minimale looptijd voor een betaalversie is een (1) maand, mits anders overeen gekomen.
    Je betaalt gewoon zolang je PromoTV wil gebruiken, en de facturering is eens per kwartaal en altijd achteraf.

  5. Wanneer krijg ik mijn factuur?
    Bij ons betaal je altijd achteraf en per kwartalen.( 4 termijnen per jaar ) Je factuur krijg je altijd rond de 20ste op de laatste maand van het kwartaal. ( maart / juni / sept / dec )

  6. De leestijd van mijn pagina's staat op 20 seconden. Kan deze trager of sneller gezet worden?
    Jazeker, wij kunnen dit kosteloos voor je aanpassen.
    Stuur ons een email met daarin de door jouw gewenste aantal secondes.

  7. Nadat ik mijn pagina heb toegevoegd en op verversen heb geklikt, zie ik de pagina wel in het voorbeeld, maar niet op mijn SmartTV?
    Dit klopt, het verversen is alleen direct zichtbaar in het voorbeeld.
    Het systeem controleert elke uur automatische al je pagina's.
    Zijn daar veranderingen in aangebracht zal je SmartTV deze vanzelf gaan tonen.
    Wil je meteen het resultaat bekijken, vraag dan je TV-kanaal opnieuw op, of zet de SmartTV uit en weer opnieuw aan.

  8. Is het mogelijk om een andere tekst onder in mijn beeldscherm te krijgen? En kan deze ook helemaal weg?
    Jazeker, beide opties zijn mogelijk.
    Neem daarvoor even contact op met onze gratis helpdesk via +31 (0)314682552

  9. Mijn systeem is geblokkeerd. Ik kan geen pagina's meer toevoegen. Wat moet ik doen?
    Waarschijnlijk hebt je het maximale aantal pagina's bereikt.
    Je kunt voor een uitbreidingspakket kiezen of je systeem resetten. ( Let op! bij een reset worden alle pagina's verwijderd.)
    Wil je niet resetten, maar dat wij de blokkade opheffen zonder verlies van je pagina's? Neem dan even contact op met onze gratis helpdesk via +31 (0)314682552