logo

Hieronder staan de meest gestelde vragen.
Staat jou vraag er niet bij? Stel hem gerust door het sturen van een email of met 0314-682552.


Vraag en Antwoord:

  1. Is PromoTV helemaal gratis?
    Je mag de probeerversie (5 pagina's) een (1) maand gratis proberen.
    Wil je PromoTV na een (1) maand blijven gebruiken, dan kunt je via email een betaalpakket van 10,20,30 of meer pagina's aanvragen.

  2. Is er een proeftijd voor de gratis probeerversie?
    Je mag de eerste 5 pagina's een (1) maand lang gratis proberen.

  3. Kan en mag ik mijn TV-kanaal op meerdere TV's afspelen?
    Jazeker, dat kan en mag.
    Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

  4. Ik ben al een tijdje opzoek naar zoiets voor in onze wachtkamer, maar ik denk dat ik dit zelf niet kan. Wat moet ik nu doen?
    Stuur ons even een email met daarin een omschrijving van je wensen of bel 0314-682552 zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Dit kan variëren van een gedeeltelijke/complete oplossing inclusief plaatsing en of een begeleiding en ondersteuning totdat het systeem werkend is.

  5. Is er een opzegtermijn?
    Er is een opzegtermijn van een (1) maand, mits anders overeen gekomen.

  6. Ik heb geen betaalversie gekozen, maar ik wil nu wel stoppen, moet ik dan ook opzeggen?
    Dit is niet nodig, na een (1) maand stopt de probeerversie vanzelf.

  7. Zit er een minimale looptijd aan een betaalversie?
    De minimale looptijd voor een betaalversie is een (1) maand, mits anders overeen gekomen.
    Je betaalt gewoon zolang je PromoTV wil gebruiken.

  8. Ik heb een uitbreidingspakket voor 30 pagina's aangevraagd, maar ik heb nog steeds 5 pagina's. Wat moet ik nu doen?
    Is je aanvraag langer dan 6 uur geleden, dien dan een nieuw verzoek in.
    Het komt wel eens voor dat een aanvraag niet goed aankomt.
    Doorgaans duurt een aanvraag ca, 1 uur.

  9. Is het systeem helemaal reclamevrij?
    Ja hoor, op het PromoTV logo na is het systeem helemaal reclame vrij.
    Wil je geen PromoTV logo in beeld dan betaal je € 1,-- extra per maand.
    Voor meer uitleg lees het antwoord op vraag 10.

  10. Als ik op mijn TV-kanaal reclame maak voor PromoTV, krijg ik dan korting?
    Wij draaien de werkwijze om. In je TVscherm staat op een subtiele wijze  rechts onder in beeld een logo van: PromoTV.nl.
    Wil je dit logo niet in beeld, dan rekenen we € 1,-- extra vergoeding per maand .
    Dus wil je géén : PromoTV.nl logo in je beeldscherm?  Neem daarvoor via email contact met ons op.

  11. Mijn TV-kanaal staat op 15 seconden. Kan ik deze zelf trager zetten naar bijvoorbeeld 20 seconden?
    Nee dit kunt je niet zelf doen.
    Maar wij kunnen dit kosteloos voor je aanpassen.
    Stuur ons een email met daarin de door uw gewenste aantal secondes.

  12. Nadat ik mijn pagina heb toegevoegd en op verversen heb geklikt, zie ik de pagina wel in het voorbeeld, maar niet op mijn TV?
    Dit klopt, het verversen is alleen voor het internetvoorbeeld.
    Het systeem controleert elke uur automatische al je pagina's.
    Als daar veranderingen in zijn aangebracht zal je tv deze vanzelf gaan tonen.
    Wil je meteen het resultaat bekijken vraag dan je TV-kanaal opnieuw op, of zet de TV uit en weer opnieuw aan.

  13. Is het mogelijk om een andere tekst onder in mijn beeldscherm te krijgen? En kan deze ook helemaal weg?
    Jazeker, beide is mogelijk.
    Neem dan even contact met ons op via 0314-682552

  14. Mijn systeem is geblokkeerd. Ik kan geen pagina's meer toevoegen. Wat moet ik doen?
    Waarschijnlijk hebt je het maximale aantal pagina's bereikt.
    Je kunt voor een uitbreidingspakket kiezen of uw systeem resetten. ( let op! bij een reset worden wel alle pagina's verwijderd.)
    Wil je niet resetten, maar dat wij de blokkade opheffen zonder verlies van je pagina's? Neem dan even contact met ons op via 0314-682552